Taring Janyi Kelamun Band - Download Video, Lirik dan MP3

Taring Janyi Kelamun Band - Download Video, Lirik dan MP3

Taring Janyi Kelamun Band - Download Video, Lirik dan MP3.



Lirik lagu Taring Janyi Kelamun Band


Ku telpon geh berangkat, Sms pe geh  bebeles
Sana die kase salahku
Kunei kebermu Geara bersaut
Kujurah pe salam Geara bejamut
Ho ho ho ho

Sana die engi macik ni atemu
Sana die engi karu niatemu
Seder pe ku aku sakit ni atemu
Sawah pe ku aku pinte ni atemu

Taring Janyi Kelamun Band - Download Video, Lirik dan MP3
Sana die salah sana dosa
Kadang nge ara laen ari aku
Sana die salah sana dosa
Meh muluah ke ari aku
Ho ho engi engi engi
O Engi jerohku

Gere le kusangka gerele  kuduga
Engok sampe beta buetmu ku aku
Gere ta mukunah O engi jeroku
Memang ike bese teniro ni natemu
Ilupen ko aku perah nye gantiku
Buge lebih jeroh depet ari aku

Sana die salah sana dosa
Kadang nge ara laen ari aku
Sana die salah sana dosa
Meh muluah ke ari aku
Ho ho engi engi engi
O Engi jerohku
Ho ho engi engi engi
O Engi jerohku
 

Video Lago Gayo Taring Janyi Kelamun Band


KLIK BUKA UNTUK MELIHAT VIDEO -
Taring Janyi Kelamun Band - Download Video, Lirik dan MP3

password :AkhirMali.com

WPS PIN

DOWNLOAD



Mau support lewat mana?

Terbantu dengan artikel ini? Ayo balas dengan Support Kami. Tekan tombol merah!
© TANOH GAYO. All rights reserved. Developed by Saifullah.id

Iklan

Close x